سفارش تبلیغ
صبا ویژن

؟
هرچه شد، نه به یأس دچار شو نه به عُجب.

 

 

شکفت بذر سخن در سلام: سلام

نماز مال تو شد! بر امام، سلام

 

گمان کنم که سرآسیمه می زنم آه

به جای ذکر سلامی، مدام سلام 

 

لطیف و نرم شبیه سلام به نور

و چون اذان غمت بی کلام... سلام -

 

به هفت نام مقدّس... به هفت چراغ -

میان هق هق ما ناتمام سلام 

 

به جان شمع قسم کافی است همین:

سلام، حضرت زهرا، سلام، سلام 

 

سلام حضرت مادر ، سلام، کجا؟

کدام لحظه شود سرخ فام سلام؟


 

 

یک پاسخ عمومی
 

 

  آیا خانم نغمه مستشار نظامی در گرایش های مرتبط با معارف اسلامی نیز تحصیل کرده اند؟

  من در پی این نیستم که اطلاعاتی را دربارهء زندگی خصوصی خانم استاد به دست بیاورم.

  من نام ایشان را در فضای مجازی سرچ نمی کنم و حتی روی تصاویر ایشان هم توقف نگاه ندارم بنابراین ایشان را نمی توانم صرفا از طریق تصویر چهره شناسایی کنم.

  ما هیچ گونه دیدار حضوری و تماس تلفنی و مشابه آن با یکدیگر نداشته ایم، بهتر است چنین پرسش هایی را با خود ایشان مطرح بفرمایید.

  من اجازهء ورود به زندگی خصوصی ایشان را نداشته ام زیرا از نگاه ما "تجسس و تفحص" در گفتمان تشیع (اخلاق) مجاز نیست یا به قول معروف تر حرام است و اگر به فرض، چنین اجازه ای هم وجود داشت -که ندارد.- من نیازی نداشتم که اطلاعی را از زندگی خصوصی ایشان به دست بیاورم.


 

السّلام علیک یا فاطمه (آذرماه 1395)


  هرگاه به حضرت فاطمه سلام کنیم همهء 14 معصوم -علیهم سلام الله- به سلاممان پاسخ خواهند گفت و... و من گاه گاه به جای سلام به 14 مقتدایمان، تنها به حضرت زهرای شهید سلام می کنم، السّلام علیک یا فاطمه.

 

 

+ (اسفندماه 1395)

 

این چند گزینه، روی میز آمده، آه

پالیز

طلوع

پنجره

آینه

چاه

یک چاه کجاست تا در آن گریه کنم

عجّل لولیّک الفرج یاالله

 

 

پیشنهادهای نویسنده:

 

ما فقط ادّعا داریم در پیشگاه امام زمان

غزل یا غزل مثنوی؟

...

دور


[ چهارشنبه 95/1/11 ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

سلام
Mahan


...نام نویسنده مستعار است... خدانگهدار تا همیشه.